زماني كه شما به دنبال تبليغاتي اينترنتي مي رويد ، يكي روش هاي پيش روي خود داريد تبليغات در شبكه هاي مجازي است و در صدر آنها تبليغات در اينستاگرام قرار دارد. يكي از روش هاي تبليغاتي در اينستاگرام ، خريد فالوور اينستاگرام است. زماني كه شما نياز به افزايش فالوور اينستاگرام داشته باشيد ، خريد فالوور براي شما بسيار كارآمد خواهد بود.
اما خريد فالوور اينستاگرام را به چه صورتي بايد انجام دهيم تا بتوانيد از كيفيت فالوور هاي جذب شده مطمئن باشيم و بدانيك افرادي كه براي ما جذب مي شوند افراد ايراني و واقعي و قابل تبديل به مشتري هستند. حتما مي دانيد كه در صورتي كه فالوور فيك و غير ايراني براي شما جذب شود نه تنها تاثير مثبتي براي شما نخواهد داشت بلكه تاثيري منفي در برندينگ شما ايجاد خواهد كرد.
بهترين روشي كه در حال حاضر ارائه مي شود ، خريد فالوور هدفمند است. در اين روش شما منبع جذب فالوور ها را خودتان انتخاب مي كنيد و افزايش فالوور به صورت كاملا هدفمند براي شما شكل ميگيرد. در اين روش شما به ربات اينستاگرام مي گوييد كه از كدام پيج ها و چه افرادي را براي پيج اينستاگرام شما جذب كند.
مثلا مي توايند تنظيم كنيد تمامي افرادي كه زير پست هاي يك پيج مشخص كامنت مي گذارند براي شما جذب شوند و يا جوري تنظيم نماييد تا لايك كنندگان پست ها براي شما جذب شوند. با اين تنظيمات شما مي توانيد فالوور هاي فعال را جذب نماييد.
اما در كنار افزايش فالوور اينستاگرام ، شما بايد بتوانيد كاربران يا فالوورهايتان را مديريت كنيد. به آنها محتواي خوب ارائه بدهيد و آنها را به پيج اينستاگرام خود متعهد كنيد.
شما نمي توانيد هيچ فردي را بدون محتواي جذاب در صفحه خود نگه داريد و آن فرد را مجبور كنيد كه هيچگاه پيج شما را ترك نكند. نيمي بيشتر از كار تبليغات اينستاگرام توجه به محتواي جذاب و توجه به كاربر است.
در صورتي كه شما محتواي جذاب ارائه بدهيد و همزمان خريد فالوور را به صورت هدفمند به انجام برسانيد ، نتيجه اي شگفت انگيز دريافت خواهيد كرد و مطمئنا فروش محصولاتتان چند برابر خواهد شد.
اما راه ارتباط با فالوور ها چگونه است و چطور بايد آنها را نسبت به پيج اينستاگرام خود متعهد كنيم.
زماني كه شما خريد فالوور را انجام داديد ، بايد براي كاربرانتان برنامه داشته باشيد و از قبل برنامه هاي خود را روي كاغذ آورده باشيد. شما مي توانيد براي توجه بيشتر كاربران به پيج شما ، مسابقات اينستاگرامي برگزار كنيد و با راه اندازي كمپين هاي هشتگي ، آنها را به فعاليت در مورد برند خود دعوت كنيد.
همچنين مي توانيد با استفاده از خدماتي مانند لايك اتوماتيك كه به شما اين امكان را مي دهد كه اولين پست كساني كه شما را فالو مي كنند لايك كنيد و يا ارسال پيام دايركت اتوماتيك ، توجه كاربران را به خود جلب كنيد.
شما بايد همواره فعاليت ها ي كاربرانتان را بررسي كنيد. به كامنت هاي انها پاسخ دهيد و بررسي كنيد كه چه پست هايي بيشتر به نظر كاربرانتان جالب مي آيد.
اما چرا اينستاگرام يك محيط خوب براي تبليغات است ؟
اينستاگرام يك شبكه اجتماعي بسيار پركاربر است و ميليون ها نفر به صورت فعال در آن وقت مي گذرانند ، از طرفي به دليلي تصوير محور بودن اينستاگرام و تاثير گذاري شديد تصوير در تبليغات ، اينستاگرام به يكي از اركان تبليغات اينترنتي تبديل شده است.
همچنين كاربران در اين شبكه نسبت به شبكه هاي ديگر بيشتر پذيراي پيج هاي تجاري هستند . شايد شما در شبكه هاي فارسي ديگر نتوانيد به راحتي تبليغات خود را انجام دهيد و كاربران به خوبي پذيراي شما باشند.
يكي ديگر از نكات مهمي كه در اينستاگرام مشاهده مي كنيد ، امكان مشاهده امار براي يك پست است. اگر شما پيج خود را به يك پيج تجاري تبديل كنيد ، آمار هر پست به شما نمايش داده خواهد شد و شما مي توانيد مشاهده كنيد كه يك پست شما چند بار ديده شده و چفدر مورد توجه قرار گرفته است.
همه اين مواردي ، لزوم فعاليت در اينستاگرام و لزوم خريد فالوور اينستاگرام را تاييد مي كند. شما مي توانيد با خريد فالوور در بازاريابي اينستاگرام خود به موفقيت بزرگي برسيد و فروش خود را چندين برابر كنيد.
- یکشنبه ۱۷ تیر ۹۷ ۰۹:۴۳ ۵۳ بازديد
- ۰ نظر